ג'ודי ניר מוזס ארץ נהדרת / גם ג'ודי ניר מוזס היא אחת מאותם הישראלים אשר לא מוכנים לוותר על שיגרת הכושר, גם אם אין בידיה את כל האמצעים.

ג'ודי ניר מוזס ארץ נהדרת / גם ג'ודי ניר מוזס היא אחת מאותם הישראלים אשר לא מוכנים לוותר על שיגרת הכושר, גם אם אין בידיה את כל האמצעים.. כל מה שאתם צריכים זה להצטייד במגבת, בקבוק מים ומזרון מתאים. ג'ודי יקרה שלום, יצא לנו להיפגש בארועים אלו ואחרים…וכל פעם שהיסתקלתי עליך אותה מחשבה חזרה על עצמה : ארץ נהדרת היא תוכנית בידור סאטירית ישראלית, שמשודרת במסגרת שידורי קשת החל מנובמבר 2003. כבר תקופה ארוכה שג'ודי ניר מוזס (59) והשר לשעבר סילבן שלום (59), מתמודדים עם גלי שמועות על כך שהם פירקו את מערכת היחסים ביניהם לאחרונה, אך השניים מיהרו להכחיש את עכשיו, כך לפי מקורבים, השניים כנראה לא יכולים להמשיך ולהסתיר את הפרידה ומתברר כי אכן ג'ודי וסילבן החליטו להפרד באופן רשמי ולפנות למסלולים שונים בחייהם. התחקיר המטלטל ששודר אמש (שלישי) בחדשות 12, במרכזו עמדה העדות של המתלוננת נגד השר לשעבר סילבן שלום, הצליחה לגרום ללא מעט תגובות קשות.

מתוך תכנית הבוקר אורלי וגיא ערוץ 10. ארץ נהדרת, ניר וגלי, סופגניה, יאללה לתחת זריז. מהפקת ״ארץ נהדרת״ נמסר כי ״המערכון עסק, בין היתר, בזכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון ובעיסוק הציבורי הנרחב בנושא. ההשפעה של זה בלתי מעורערת. בואו הצטרפו אליה לאימון קצרצר לפלג הגוף התחתון עם מאמנת הכושר אירה מעיין.

מאזין על התלונות נגד שימוש בתפילין במערכון ארץ נהדרת | 103fm
מאזין על התלונות נגד שימוש בתפילין במערכון ארץ נהדרת | 103fm from 103fm.maariv.co.il
אני לא אעמוד בצפירה שאין לה בעיניי שום משמעות,בשעה שהבירוקרטיה הנשלטת בידי פוליטיקאים עלובים, משפילה וגורמת לאנשים הנהדרים האלה ששרדו את התופת ואיבדו את כל עולמם להמשך הטראומה. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? קראתי את הכתבה בליידי גלובס וכמובן, אחד המישפטים שהיו הכי משמעותיים, עבורי בכל אופן היה אני חושבת שאם הייתי לוקחת ריטלין בשלב מוקדם יותר בחיי, הייתי מצליחה לעשות קריירה מאוד מאופארת… התחקיר המטלטל ששודר אמש (שלישי) בחדשות 12, במרכזו עמדה העדות של המתלוננת נגד השר לשעבר סילבן שלום, הצליחה לגרום ללא מעט תגובות קשות. אל תיתנו לתחושה שארץ נהדרת משודרת במעין לופ אינסופי על המסך להרחיק אתכם ממנה. ג'ודי יקרה שלום, יצא לנו להיפגש בארועים אלו ואחרים…וכל פעם שהיסתקלתי עליך אותה מחשבה חזרה על עצמה : כל מה שאתם צריכים זה להצטייד במגבת, בקבוק מים ומזרון מתאים. ג'ודי שלום ניר מוזס תקפה בחריפות את חכ איילת שקד (ימינה):

ג'ודי ניר מוזס שלום פיצ'חדזה בתגובה להודעה מספר 28.

בגלל האמביציות האישיות שלה, בנט שהוא האיש הכי קרוב אליה לא יהיה רהמ. ג'וּדי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1956), וארנון מוזס, המוציא לאור של העיתון ידיעות אחרונות. ג'ודי שלום ניר מוזס פתחה את התוכנית עם ביקורת על יור הקואליציה מיקי זוהר שהיו לו כמה עימותים בשבועות האחרונים, עם חבריו למפלגה: בכל סלון, בכל בית, דיברו על החיבוק. לא מעט מפורסמים ואנשי תקשורת מפרסמים את סיפוריהם האישיים במהלך יום השואה והגבורה, כך עשתה גם ג'ודי ניר מוזס, שהחליטה לשתף סיפור משפחתי ולספר כי החליטה שלא לעמוד בצפירה. ארץ נהדרת, ניר וגלי, סופגניה, יאללה לתחת זריז. אמש (שני) במהדורת החדשות פרסם תמיר סטיינמן כתבה על… התסרוקת המזוהה של נטע שולבה על ראשי חלק מהדמויות המשתתפות במערכון, בווריאציות שונות. לישראל היום נודע כי בימים אלה עובדים בהוט על סדרת דוקו־ריאליטי בכיכובה של ניר מוזס, שבמסגרתה היא מדמה מהלך של התמודדות לראשות הממשלה. אחרי כל הדיבורים על שמירה על הגבולות, הנה, השיפוטיות זורמת. אמנם, אמרה ג'ודי, אולי הפסיכולוגים אמרו להורים לא להתנפל עליו, אבל היא קרוב לוודאי הייתה מתנפלת, אם כי היא לא שופטת… וגם: בדרך מפגישת עבודה, שמעתי ברדיו את ג'ודי ניר מוזס מדברת על החיבוק הקר של נועם לבנו. עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2, אמר:

כבר תקופה ארוכה שג'ודי ניר מוזס (59) והשר לשעבר סילבן שלום (59), מתמודדים עם גלי שמועות על כך שהם פירקו את מערכת היחסים ביניהם לאחרונה, אך השניים מיהרו להכחיש את עכשיו, כך לפי מקורבים, השניים כנראה לא יכולים להמשיך ולהסתיר את הפרידה ומתברר כי אכן ג'ודי וסילבן החליטו להפרד באופן רשמי ולפנות למסלולים שונים בחייהם. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? בדרך מפגישת עבודה, שמעתי ברדיו את ג'ודי ניר מוזס מדברת על החיבוק הקר של נועם לבנו. ג'ודי שלום ניר מוזס פתחה את התוכנית עם ביקורת על המשבר הקואליציוני: כידוע, אמה של ג'ודי, פולה, היא ניצולת שואה.

גודי ניר מוזס שלום ארץ נהדרת - Lookalike
גודי ניר מוזס שלום ארץ נהדרת - Lookalike from img.wcdn.co.il
נבחר ציבור מנצל את המצוקה בעקבות גל הטרור ומאכיל בשנאה של אנשים שלא עשו להם דבר ועוד לומר ליולדות. התסרוקת המזוהה של נטע שולבה על ראשי חלק מהדמויות המשתתפות במערכון, בווריאציות שונות. התחקיר המטלטל ששודר אמש (שלישי) בחדשות 12, במרכזו עמדה העדות של המתלוננת נגד השר לשעבר סילבן שלום, הצליחה לגרום ללא מעט תגובות קשות. אחר כך, אין כאלוהינו, אין כדאי, אַכַּדִּית, אם כן, אף כי, ארבע כנפות. אמש (שני) במהדורת החדשות פרסם תמיר סטיינמן כתבה על… הוא עוסק בישראל לאזוריה ובירושלים בירת ישראל. מעריב 21 באפריל 2020 סלבס. להוציא מיליארדים על בחירות עכשיו?

ג'ודי שלום ניר מוזס תקפה בחריפות את חכ איילת שקד (ימינה):

בדרך מפגישת עבודה, שמעתי ברדיו את ג'ודי ניר מוזס מדברת על החיבוק הקר של נועם לבנו. גודי ניר מוזס סילבן שלום (צילום פייסבוק ג'ודי ניר מוזס רד צילום). להוציא מיליארדים על בחירות עכשיו? ג'ודי יקרה שלום, יצא לנו להיפגש בארועים אלו ואחרים…וכל פעם שהיסתקלתי עליך אותה מחשבה חזרה על עצמה : היא בת 58 עדיין מעוניין?. מצחיק שדווקא אותי בחרו להנחות את הפאנל, כי אני לא אובייקטיבי, אמר אייל קיציס בתחילת הפאנל. עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2, אמר: ג'ודי ניר מוזס לא מוכנה לוותר על שיגרת הכושר, גם בימי הקורונה. ג'ודי ניר מוזס לא עומדת בצפירה לזכר קורבנות השואה. קראתי את הכתבה בליידי גלובס וכמובן, אחד המישפטים שהיו הכי משמעותיים, עבורי בכל אופן היה אני חושבת שאם הייתי לוקחת ריטלין בשלב מוקדם יותר בחיי, הייתי מצליחה לעשות קריירה מאוד מאופארת… מהפקת ״ארץ נהדרת״ נמסר כי ״המערכון עסק, בין היתר, בזכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון ובעיסוק הציבורי הנרחב בנושא. ג'ודי ניר מוזס שלום פיצ'חדזה. ג`ודי ניר מוזס / צילום:

הוא עוסק בישראל לאזוריה ובירושלים בירת ישראל. גודי ניר מוזס סילבן שלום (צילום פייסבוק ג'ודי ניר מוזס רד צילום). ג'ודי ניר מוזס שלום פיצ'חדזה בתגובה להודעה מספר 28. האם 'ארץ נהדרת' משפיעה על הפוליטיקה? אתם פשוט דופקים כל הזמן את האזרחים.

גודי ניר מוזס ארץ נהדרת - Lookalike
גודי ניר מוזס ארץ נהדרת - Lookalike from images.globes.co.il
התסרוקת המזוהה של נטע שולבה על ראשי חלק מהדמויות המשתתפות במערכון, בווריאציות שונות. אל תיתנו לתחושה שארץ נהדרת משודרת במעין לופ אינסופי על המסך להרחיק אתכם ממנה. בדרך מפגישת עבודה, שמעתי ברדיו את ג'ודי ניר מוזס מדברת על החיבוק הקר של נועם לבנו. ג'ודי שלום ניר מוזס פתחה את התוכנית עם ביקורת על יור הקואליציה מיקי זוהר שהיו לו כמה עימותים בשבועות האחרונים, עם חבריו למפלגה: ארץ נהדרת, כמעט שבת שלום, אסתי, יקיצות טבעיות. מערכון של ארץ נהדרת עורר הערב (רביעי) תגובות זועמות הן ברשתות החברתיות והן מצידם של פוליטיקאים. אחרי כל הדיבורים על שמירה על הגבולות, הנה, השיפוטיות זורמת. בואו הצטרפו אליה לאימון קצרצר לפלג הגוף התחתון עם מאמנת הכושר אירה מעיין.

ג`ודי ניר מוזס / צילום:

נבחר ציבור מנצל את המצוקה בעקבות גל הטרור ומאכיל בשנאה של אנשים שלא עשו להם דבר ועוד לומר ליולדות. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? אבל מי שרצתה להתייצב לימינו היא גרושתו אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, שצייצה דברים להגנתו, אך לאחר מכך התחרטה. ג`ודי ניר מוזס / צילום: ההשפעה של זה בלתי מעורערת. קראתי את הכתבה בליידי גלובס וכמובן, אחד המישפטים שהיו הכי משמעותיים, עבורי בכל אופן היה אני חושבת שאם הייתי לוקחת ריטלין בשלב מוקדם יותר בחיי, הייתי מצליחה לעשות קריירה מאוד מאופארת… ארץ נהדרת היא תוכנית בידור סאטירית ישראלית, שמשודרת במסגרת שידורי קשת החל מנובמבר 2003. ג'ודי יקרה שלום, יצא לנו להיפגש בארועים אלו ואחרים…וכל פעם שהיסתקלתי עליך אותה מחשבה חזרה על עצמה : ג'ודי ניר מוזס שלום פיצ'חדזה בתגובה להודעה מספר 28. גם ג'ודי ניר מוזס היא אחת מאותם הישראלים אשר לא מוכנים לוותר על שיגרת הכושר, גם אם אין בידיה את כל האמצעים. האם 'ארץ נהדרת' משפיעה על הפוליטיקה? ג'ודי ניר מוזס לא עומדת בצפירה לזכר קורבנות השואה. כל מה שאתם צריכים זה להצטייד במגבת, בקבוק מים ומזרון מתאים.

אמש (שני) במהדורת החדשות פרסם תמיר סטיינמן כתבה על… ג'ודי ניר מוזס. נבחר ציבור מנצל את המצוקה בעקבות גל הטרור ומאכיל בשנאה של אנשים שלא עשו להם דבר ועוד לומר ליולדות.

Comments